Min mobil

Min mobil har mågna liv. Den får vara med om mycket och är väldigt tålig. Trots att den kämpar på bra så har den med tiden fått några små skador. Bland annat så fungerar inte väckarklockan utan den ringer antingen lite tidigare eller senare än man ställt den. Detta kan ibland vara väldigt spännande när jag ska upp på morgonen.
Förutom att den får vara med om en hel del olyckor så tappar jag bort den ca 3 gånger per vecka, minst.
Idag tappade jag bort mobilen och efter några timmar av panik och jag kontaktat polisen som startade en insatsstyrka och stödgrupp för de som behövde prata ut så hittade jag mobilen längst in bakom massa grejor i mitt välorganiserade skåp. Puh, alla kan pusta ut igen.
Oftast är det Maja som drabbas av detta och måste ringa på mobilen och hjälpa mig att hitta den, tack för det Maja!

//Moa

Kommentarer
Postat av: maja

ingen orsak min ärta :) man får ha lite överseend med personer med moa-syndrom ju!

2011-10-03 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0