Kvällsträning och boktips

Hej! Ikväll har vi haft kvällsträning och köttat intervaller uppför valberget. Jag ÄLSKAR kvällsträningar. De är jobbiga, roliga och mysiga =) Nu ska jag sova och få lite ny energi för imorgon ska vi in i tunneln igen. Kul när det är massa folk från meråker som man kan prata med också! :) kul med norskar också hehe... Här snackar vi se men inte röra! Men NU ska jag alltså sova! Läser boken "Hemma hos Martina". Den är ROLIG haha, min humor! Utdrag från boken:

"Man ligger där i sängen och är precis på väg att somna. Pling! Då kommer alla de där frågorna. De stora livsgåtorna som kan hålla en vaken hela natten.

Ekorrn satt i granen. Skulle skala kottar. Hoppas han från tallegren. Ursäkta, men satt han inte i en gran? När böt han barrträd? Han satt ju där och var beredd att skala sina små kottar och då hörde han barnen och blev skrämd. Blev han så rädd att han uppfattade granens täta mörka gömmor som den lite mer avslöjande tallens? Och då i panik även bryter fot och svans?"

Hahah sov gott fina läsare! Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0