Fredagsmyys!

Yoo!
Idag är det fredagsmys som gäller. Visserligen är jag ensam i lägenheten och myser, men ändå! Fredag är ju alltid fredag och jag har tänt nästan alla levande ljus jag äger. Mysigt alltså! Jag och Julia har tränat och lagat mat. Är helt proppmätt för det var asgott!

På söndag är det dags för shopping tror jag :D äntligen!! Och sen ska jag väl försöka ta tag i den där förbaskade körkortsteorin. Eller ännu värre, körlektionerna.. I början var det kul. Nu är det inte det längre hehe. Kanske för att jag insett att jag inte är något underbarn som sagt. Men men, jag kämpar allt på!
ett av mina fina ljus hihi. en fin present jag fick förra året. På tal om det så fyller jag snart år! Får väl se om jag får den där röda ferrarin jag önskar mig av mina päron. Min magkänsla säger att det definitivt blir så höhö! =) KRAM M


Kommentarer
Postat av: Moseligoseli

Ska du till gräddhyllan och shoppa???

2011-10-21 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0