Från svarta converse till fina vänner

God måndag!
Men vi börjar med söndag. Igår kväll fick jag och Stina ett mystiskt meddelande på fejjan. Det var från Albin och Pierre som utmanade oss i på rymmen. Sagt och gjort så drog vi till skolan, där vi sprang, krälade och gömde oss som tokar i någon timma. Det var det ROLIGASTE jag gjort den här ´terminen tror jag helt ärligt haha.. Det var mörkt, läskigt och skitroligt och geggigt! Mina vita converse var svarta efteråt, OOPS. Men efter 2 tvättar idag så ser det lite bättre ut =)


Idag är det måndag vilket innebär skola. Idag i skolan har vi varit med om många spännande saker. Mattelektion och fysiklektion med brånander klassades inte till den kategorin för tillfället, men däremot engelskan!   Idag höll vi tal hela lektionen, och det var askul! Alla var superbra och man fick sig ett och annat skratt haha.. (nämner inga namn) jimmy*host*jimmy


Jag höll tal till Stina, Stina höll tal till mig. Och jag fick nästan en liten tår i ögat när hon pratat klart! Tänk att jag har så fina vänner =) jag är så glad att jag har er! Kram M

farliga typer. love to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0