Dag 1 på lovet

Hola!
I förmiddags kollade jag när min brorsa spelade fotboll. Det var kallt men kul! Men nu till dagens bästa händelse. Eftersom jag har tänkt att spendera en stor del av lovet bakom en ratt och bakom en övningskörningsbok, så lockade mamma med mig till Gällstad för att shoppa och övningsköra. Jag var inte på shoppinghumör... TILLS jag kom in i en affär som sålde superduperbilliga craft-underställ!! Att dom dessutom var jättesnygga gjorde ju bara saken bättre! Så jag kom därifrån med 2 överdelar, 2 underdelar och 1 buff. =)

Ikväll har jag föreslagit att vår familj ska spela sällskapsspel. Det ser jag fram emot! Nu sitter jag och Linus och ser på "seniorer på elitnivå" på tv, som handlar om 80 och 90 åringar som tävlar VM i friidrott för veteraner. Helt underbart att se! Sån ska jag bli när jag blir gammal. Nu kom en 100 åring in på arenan och ska kasta diskus. Åååhh. /majsan

sneak a peak. såhär snygga blir vi i vinter jossan! ja jag vet, bilden är värdelös, men det var inte lätt att få plats hela jag framför webb kameran så det gick som det gick haha..


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill också vara snygg...

2011-10-29 @ 19:39:01
Postat av: Anonym

Jag vill att livet tar sluuuuuut

2011-10-29 @ 22:04:55
Postat av: Jose

Herregud jag menade lovet !!! T9 på mobilen kan ställa till det. jag vill att det ska ta slut så jag får se det nya underställd och shorts

2011-10-29 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0