Årets kommentar

Hahahahahaha.. OMG jag tror jag dör haha. Läste kommentarerna till mitt inlägg om underställ, och plötsligt står det skrivet en kommentar av josse som lyder:

"Jag vill att livet tar sluuuuuut"

Jag började fundera lite smått på om hon kanske gått in i en allvarlig 18-årskris, men läste sen vidare till nästa kommentar; "Herregud jag menade lovet !!! T9 på mobilen kan ställa till det. jag vill att det ska ta slut så jag får se det nya underställd och shorts"

Hahaha. Har precis varit ute och åkt rullisar. Det gick dåååligt. Kroppen var i en annan värld. Men men, livet och lovet går vidare =) gick precis förbi världens snyggaste kille utanför vårt fönster också. Gaaah. /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0