Rapport från Hammarö

Läget här på Hammarö skulle jag i nuläget beskriva som stabilt. Det som möjligtvis är lite ostabilt är att klockan är ca halv 11 och jag inte har gått och lagt mig än(!!) vet inte när detta inträffade senast...

Den här helgen skulle vi grannfejdare egentligen ha varit i bruksvallarna och tävlat, men juniortävlingen är tyvärr inställt och då roar vi oss med andra aktiviteter istället. Som att kolla på skidor på tvn (vilket faktiskt är betydligt mer bekvämt än att åka själv, dock inte lika roligt) och gå på bio!
Jag, Moa, hade också tänkt att motionera lite denna helg och finns det ingen snö så går det ju att paddla!



Tack och hej leverpastej, vi har det rätt bra ändå!

//Moa

Kommentarer
Postat av: maja och de andra i mölnbacka

vilken paddel-teknik!! den skulle man haft ;) längtar till bion ikväll! seeees mois :)

2011-11-12 @ 11:17:06
URL: http://grannfejden.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja vilken fantastisk teknik!! Jag håller på att bio-laddar för fullt :D

2011-11-12 @ 12:08:39
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0