Maja-veckan

Den här veckan har haft ett tema, temat har varit Maja. Därför döper jag veckan till Maja-veckan.
Maja-veckan började med att jag och Maja hade träning med barnen från min klubb i tunneln. Maja var med som gästtränare och efter träningen var det dags för veckans första glögg-kväll hos vem då?? jo, Maja såklart.
På tisdagen så hade vi skate impulser i tunneln och jag körde mot vem då? jo Maja. Det gick fint innan Maja blev attackerad av snön och fick en "känning" (som vi numera kallar det) i ljumsken. Men var lugn, Maja lever.
På onsdag börjades dagen tidigt med sprinttävling i tunneln där jag mötte vem då?? ja det är sant, Maja! Tävlingen resulterade i att både jag och Maja numera är mångmiljadärer. Onsdagen avslutades sedan hos Majas vapendragare Stina där Maja-veckans andra glöggkväll höll hus. Maja köpte även ut lite blossa glögg till mig, tack för det.
På torsdagen så gick jag och Stina och självklart också Maja på bio. Det var superkul!! och innan bion hann jag även med lite glögg, hehe.
Och vad väntar imorgon, jo veckans i särklass största och viktigaste händelse... Maja kommer ju till Hammarö!! Kan Maja-veckan avslutas bättre än att få besök av självaste Maja?! Nej, jag tror inte det! Kanske vi även hinner med lite glögg.



Nästa vecka har Josse lovat att bjuda mig på mjölk och bullar, kan det möjligtivs bli Josse-veckan? Den som lever får se.








Kommentarer
Postat av: josse

Det har varit en INGE josse överhuvudtaget this week! jag tror maja behövde vila lite från den intensvia josse helgen.. så inge glögg här inte !

2011-11-19 @ 20:13:15
Postat av: josse

jag gör även en :) det lät så argt. Dock kan du mos kanske tycka att bullarna är lite lite för söta snålade inte med sockret...;)

2011-11-19 @ 20:21:41
Postat av: Moa

Hahaha jag ser med stor förväntan fram emot Josseveckan :) (känn ingen press)...

2011-11-19 @ 21:48:59
Postat av: nickenyfiken

en fågel viskade i mitt öra att stina nilsson också har en blogg, men jag hittar den inte... det kanske ni gör? ;)



vore intressant att läsa om hennes tankar om insatsen i bruks :)

2011-11-20 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0