KÖRKORT

Hujedamej vilken dag!
Sov knappt nåt under natten, låg mest och tänkte på hur uppkörningen skulle bli. Efter en nervös morgon så for jag till Sunne och där fick jag vänta en timma. Lyssnade på musik och försökte tänka på nåt annat haha. 

MEN som vanligt så var all oro helt onödig för det gick ju finemang! =) jag tog det lugnt och helt plötsligt var man tillbaka. Det första hon sa när jag stängde av motorn var, "Grattis till körkortet!" Längesen jag blev så nöjd, stolt, lättad och otroligt glad. WIHOOOOOOOOOO som man säger i min värld!!!!!

Nu har jag och Moa varit flitiga och lagat mat, kycklingtacos! Snart ska vi se på filmen "Happy feet" och laga brownies. Vi firar med andra ord! Just ju, efter skolan så var vi ute och åkte med emma i hennes bil. Säker, erfaren, självsäker och mogen bilförare som man är nu för tiden så gick det bra såklart hehe. ////Maja och Moa

Moa hittade en liten paprikabit i mitt kylskåp. Med betoning på liten hehe. Jag slänger helst inte mat haha..


Sist men inte minst kommer här en bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0