En strålande födelsedag

Hejhopp i stugan!
Förlåt alla kära bloggläsare för en sån dålig uppdatering, men jag har inte haft nåt internet! :) Så NU kommer ett litet inlägg. Först av allt är jag på ASBRA humör!! Varför? Jo för att världens bästa grannar hos mig! Dom är bäst bäst bäst. Vi pluggar matte, fysik och bloggning hehe.

I måndags var det ju som sagt min födelsedag. (även kallat maja födelse av moa) Det var kul!! Vi åt tårta, muffins och kakor och jag fick superfina presenter som till exempel ett par gröna tofflor á la ikea från moa! Dom har jag på mig varje morgon och varje kväll. Perfekt! Av mina päron och bror fick jag på lovet en keyboard! Jippie!! Så nu lär mina grannar inte sova en blund hehe ;) resten av mina toppenpaket får ni se en annan dag på bloggen!

Igår hade vi kvällsträning, spänst. Det var hur kuligt som helst och det gjorde mig på bra humör. Ikväll ska vi dricka oboy tänkte jag. Har gjort müsli också, så det luktar popcorn i hela lägenheten. :) det blir smaskens! Hoppas alla ni där ute har haft en bra dag! Kram Majsan


Kommentarer
Postat av: Jesper Nelin

Haha vad roligt ni verkar ha det! Ett stort plus för najs blogg. Ibland önskar jag att jag att jag fick vara med och baka bullar, plugga och sånt. Ni e bara för himla sköna:) /J

2011-11-09 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0