EFTERLYSES!!

PANIK har utbrutet mitt pannband är bort!!!
Försvinnandet har skett efter Lidingöloppet i september, jag värmde upp med det efter det kan jag inte minnas att jag sett det!
 Jag är nästan säker på att de kom med därifrån och att det mellanlandat i kopparberg och sedan fortsatt sin färd mot Torsby men av någon anledning så har det kommit på vilovägar!  
Jag vädjar till allmänheten att söka med ljus och lykta överallt för att hitta mitt pannband.
Skallgångskedjor ska organiseras på dessa orter, anslag om var och när kommer att komma senare! Men till dess håll ögon och öron öppna, sök med ljus och lykta i mörkret.

Kuriosa: Jag har tävlat alla tävlingar i detta pannband sedan jag började ettan här i Torsby(undantag när det varit för kallt). Jag hoppas att jag inte ska bli utan pannbandet mitt tredje år. Pannbandet och jag har många fina minnen ihop. Vi har slitit och svettats ihop. Det införskaffades redan när jag gick i nian och blev snabbt en favorit. // En förtvivlad Josefin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0