Bra bra bra

Hej å hå alla där ute!
Den här dagen har varit TOPPEN! Estupendo som man säger på mitt och moas ´modersmål. (spanska alltså) HUr bra som helst. Varför?? Jag kirrade godkänt på körkortsteorin ;) Trots nervositet och allmän formsvacka (hehe skoja) så gick det BRA! När jag tryckte på "avsluta provet" stod det ett stort (?) fett GODKÄNT. Sköönt. Nu ska jag bara klara uppkörningen också. Vi håller tummar och monstertår!

Sen fortsatte dagen i samma takt. En BRA ´takt. Jag tränade och hade superskoj. Nu de senaste timmarna har vi "pluggat". Vi består av jag, stina och moa. Vi försökte men med kommentarer som "Äsch vi kan redan det här" gjorde att det inte blev så mkt gjort. Dagens ábsolut bästa kommentar kom från Stina ändå.  

Maja- "Var är Josefin?"
Moa- "JAg tror hon skulle till Rådom"
Stina- "Var ligger Rådom? Gud, jag blandar alltid ihop det med Rhodos jag."

He he he. Hon är allt söt hon. Fick även ett julkort av henne idag. Med ett rim på såklart! Torsby ligger några månader före övriga världen =) Just nu äter jag och moa råa muffins. MUMS! KRAM från en överlycklig Maja

Tummen upp för den här dagen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0