14 november

Hej!
Nu ska jag och Moa snart dra till tunneln för att träna barnen i Moas klubb. Kuligt! :) Så tänkte bara slänga in en rolig sak. Såg på Skavlan i lördags och skrattade helt hysteriskt. (Josse och elin kan intyga) Det var ASroligt. Först var det Tarjei Boe och Björn Ferry som var där. Norsken var helt bedårande. Fånigt kär blev jag. SEN kom det roligaste. Spola fram till typ 13 minuter så kommer Anna Mannheimer och Peter Apelgren. Helt sjukt min humor!! Sen kom nån bra artist och sen kom en soldat som berättade en massa om kriget i Afganistan som han varit med om. Sen kom Melissa Horn. Världens bästa skavlan-avsnitt alltså! Tryck på länken nedan för att komma till avsnittet om ni inte har nåt att göra! Nu ska jag snart dra! :) Kram M
http://svtplay.se/t/102974/skavlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0