Yes!

"Perfection is the lowest standard of all for humans. Infact, it is no state of standard at all".

Jag gillar ordspråk jag. Särskilt det här. :) Har varit ute på en glädje-promenad. Ja jag döpte det till det för jag blev så glad av det haha. Sån är jag! Nu har jag kommit hem från mina kusiner i karlstad och sitter åter igen och kollar på Eurovision song contest, fast den här gången är det final. Det var kul i karlstad, men jag erkänner jag tänkte ett tag "JAG SKA ALDRIG SKAFFA BARN I HELA MITT LIV!" Jag blev helt slut, men det kan berott på att jag blev väckt tjugo över 6.. Hm, "solen skiner, glada miner" tänkte jag lite smått för mig själv innan jag klev upp hehe.

Sen har jag hunnit med en HEL del såklart. Allt från att spela fotboll och leka med bilar till att trösta superledsna barn som slagit sig. Sen fick jag ju även ett fin dikt av poeten mos igen! Tack för det! =) jag blev superdupermegaglad!<3 I brist på kamera-bilder kommer här en glad bild från en glad majs!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag gillar tröjan :D

2011-05-15 @ 19:16:11
Postat av: inte hon som ska se på potc 4 på ons...

Vad du är SÖÖÖT!!!!!!!!! :D

2011-05-16 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0