Fredagsmyyys fast på en torsdag

Hej!
Här sitter jag ensam i min lägenhet och myser hihi. Mumsar på en pizzabulle gör jag också, medan jag kollar på nån sorts semifinal till eurovision song contest. Alla på min tv ser supertjocka ut eftersom min tv gör alla extra extra tjocka. Ganska komiskt! Jag är glad glad glad. För det mesta är bra nu alltså. Imorgon är det ingen skola för vi är lediga, så jag tar tillfället i akt att ta en kort roadtrip till karlstads affärer, för att sen hälsa på mina kusiner och morbror till lördag. :) kuligt för det var lägensen! Mina små kusiner som nu blivit ungefär 3 & 5 år, eller kanske 4 & 6 år är väldigt roliga så jag kommer inte ha tråkigt för en sekund! En bild på jag, dom och mina blåa naglar:

Imorgon ska jag inte handla upp hela plånboken, okej maja? Hm vi får se hur det blir med den saken. OM jag har tur (?) så har affärerna stängt eller så hinner jag inte gå i dom haha.

Moa har dragit till västkusten där hon tydligen blivit poet ;) hon kan den där ärtan! Jag och josse har idag, hör och häpna, gjort kyckling, ris och JORDNÖTSSÅS. Yammi kan man tro, men det blev lite misslyckat först. Okej, det smakade okej, men första omgången såg rent ut sagt vidrig ut. Sen blev det urgott! :) Här kommer min nya favoritlåt som är helt oroligt bra. WOW säger jag. //maja

Kommentarer
Postat av: Tom

Ingenting är en hemlighet i ett globalt samhälle - kul att du gillar min blogg Maja! Sen angående Gaga, jag tänker inte ens försöka påstå att jag inte gillar låten, vilket jag gör, men även om jag så skulle hata den så skulle jag tillslut älska den bara för att det var hon! :)

2011-05-13 @ 22:25:49
URL: http://tomrobbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0