RALLYFÖRARE

HEJHOPP!
När jag blir stor ska jag bli rallyförare. Detta har jag konstaterat efter att ha övningskört massor idag. Känner mig som värsta proffset ibland trots att jag inte är direkt fullärd, och fick mycket beröm av mormor. Men just när allt gick på topp råkade jag sätta på vindrutetorkarna i 100 km/h. Hm, lyckat. Imorgon skulle jag sprungit göteborgsvarvet, men det blir inte så tyvärr.. Lite förkylningar har satt stopp, men jag ska inte deppa för det. :) Ska istället heja på min 78-åriga morfar som ska springa. Josefin!! Han om någon är HÅRD, eller hur? ;)

Några bilder från förra året innan start på mig och min bästa broder. Vi var SÅÅÅ glada och förväntasfulla. Så såg vi INTE ut efter mål direkt..



HAHAHAHA, den här bjuder jag på. Såhär såg jag ut efter mål. HAHAHAHA jag döör..

// KRAM maja

Kommentarer
Postat av: Moa

När jag var liten skulle jag bli en rallybil när jag blir stor!

2011-05-21 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0