När jag ändå har gått och blivit poet...

Jag har många vänner,
det finns många som jag känner
En av dom är min granne,
när jag dricker oboy håller hon sig alltid framme
På kvällen vinkar vi till varandra från våra fönster,
hon står alltid och vinkar bakom gardiner med blommigt mönster
Då brukar jag sova bäst,
kanske drömmer om henne ridandes på en häst
Min granne tycker om att hälsa på,
jag vinkar alltid från mitt fönster när hon ska gå
På morgonen väntar jag utanför hennes hus,
när hon kommer ut skiner jag som ett ljus
Min granne är inte som alla andra,
hon heter Maja och jag är glad att vi känner varandra!









Kommentarer
Postat av: maja såklart!

jag blir så glad :))))))))))))

som jag sa så försvann min mega-förskräckligt-superdåliga dag ner i soptunnan haha! bäst<3

2011-05-14 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0