MOS

Äntligen!! Nu har Moa rensat luften, det är ju så att det tär på vänskapen när man bor ihop.
Men vi har verkligen fått det att att fungera. Förutom en grej som Moa inte vågat säga något om.
Som tur var så av en ren slump råkade Maja säga precis det Moa velat säga till mig i snart 10 månader.
Maja hade snålat till sig en av mina goda mackor och brett smör på den, när hon var klar slängde hon i väg smör kniven i diskhon och säger:
- jag vet att ni inte brukar göra så men locket blir så kladdigt annars!
Moa svarar snabbt:
- Det har jag velat säga jättelänge.
Ja så tack vare Maja så slipper nu Moa oroa sig över att vårat smörpaketslock ska vara kladdigt.

Min lilla uppfinning, man gör ett hål i locket så kan smörkniven stå upp av sig självt i smörpaketet i kylen.
Då slipper man diska den efter varje gång och man slipper även kladdigt lock.
Fast egentligen var det inte jag som kom på det men jag tar äran för det TACK OCH HEJ//JOSSE

Kommentarer
Postat av: Mos

Tack för att du löser mina problem!

2011-05-09 @ 15:19:00
Postat av: Anonym

VARSEGOD!

2011-05-09 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0