Moas stora dag

Hej!
IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA MOA ÅR!! Om jag inte minns helt fel så fyller hon 10 år, men jag kan ju ha fel förstås. Jag har redan märkt några förändringar under dagen.

-Moa ser flera decimeter längre ut.
-Moa ser flera kilo tyngre ut (det kommer ju med åren, men även med dagens frukost som antagligen bestod av tårta)
-Moa pratar på ett vuxet och ansvarsfullt sätt, med tydligt uttal.

Moa har även fått lite paket från mig och josefin. :) Idag har vi för övrigt haft multisport-dag hela dagen lång. Mina ben är för tillfället nära kollaps och vi är trööötta minst sagt. Men dagen har varit SKITSKOJ och vi är lyckliga, tror jag. ;) Här kommer en bild på hur glad moa var idag när hon fick sina paket:

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MOS IGEN! Du är bäst bästis! :) //Maja

Kommentarer
Postat av: Mos

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2011-05-25 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0