Maja testar årets huvudsaker!

Hej!
I Spanien testade jag en hel del olika hattar/kepsar. Jag passade givetvis i alla, men jag har ju glömt att visa dom på bloggen. Alla modeller är nya för året och åtminstone en keps/hatt av dessa borde inköpas för att följa sommarens trend. VARSÅGOD OCH KOLLA:

1. Vårens vitaste keps är här! Sitter bäst på sidan, med prislapparna hängande framåt. Kan möjligtvis vara billabong.

En liten mer fyrkantig keps för dom med fyrkantigt huvud. Man bär den snyggt genom att sätta den snett bakåt. (se bild)

Mexiko-hatten är här igen!! Gärna flera ovanpå varandra. Ger en känsla av att personen är rik och har råd med många hattar.

Frukthatten. Stor hatt med låtsas-frukt som väger minst ett kilo. Känns som nacken ska gå av lite smått, men modern är den minst sagt!

Vill du se ut som självaste spindelmannen?? Då har vi spindelkepsen som passar alla huvuden.

Sist men inte sämst. Här kommer en keps som gärna sätts bak och fram för bästa utseende! Mycket prisvärd.

Det var allt för mig! Nu ska jag ta mig en löptur. :) //MVH maja

Kommentarer
Postat av: Mosis

HAHA det är allt du och Trasssel Maja!:D

2011-05-05 @ 21:07:21
Postat av: jos

snyggt!

2011-05-05 @ 21:53:51
Postat av: Ida

Äntligen kom bilderna fram, vart är albumet på facebook!? :)

2011-05-15 @ 14:38:46
URL: http://iidasomfaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0