IMORGON ÄR INTE VANLIG DAG FÖR DET ÄR MOAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!

YES JAG HANN FÖRST!! Jag och moa diskuterade på vägen hem från tåget i söndags olika facebook-grupper. Här kommer lite förslag på ännu ej skapade:

"Alla vi som vill att moa flyttar till Ria"
"Alla vi som aldrig fått uppleva josefins städade rum"
"Alla vi som hört när maja råkar avslöja en superhemlig överraskning"
"Alla vi som någon gång behövt låna ut saker till Stina "ove sundberg" Nilsson"

Mer förslag är välkomna! :) Idag har jag varit i skolan hela dagen lång. Fick tillbaka mitt matteprov som gick AAAASBRAAAA! Kuligt. :):) Annars har det varit en brabra dag för jag har haft skoj trots att jag befann mig i skolan hehe. Snart ska jag ut och springa i skogarna. SOLEN SKINER GLADA MINER! Adios amigos!
/Majs den store

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0