HEEEEEEJ

Hej!
Majsan här. Jag lever fast jag inte skrivit nåt på ett tag. Men jag är trött. NU ska jag och hanna laga mat till Sognisfjällis. JIPPIE snart bär det av! På tisdag för att vara exakt. :) Annars är det fullt upp. Har en spanjorska boende hos mig. Jag var ju där för någon månad sen, så nu är det deras tur att hälsa på oss. I några dagar ska hon bo hos mig, innan jag åker till norge. Imorse bjöd jag på mannagrynsgröt. Sen till efterrätt fick hon kladdkaka ballerina haha. Hon tyckte det var jättegott sa hon. Idag bjöd hanna på tacos till mig, lucia och ana, och ana tyckte det var så gott att hon ville ha receptet.
NU ska jag forsätta laga mat! Hejsålänge! /majsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0