Go ahead and make my day

Här sitter jag framför skrivbordet och väntar på energi. Idag har jag tränat och jag höll på att spricka av lycka. Det var så kul så jag inte visste vad! Efter träningen gymmade jag och josefin lite med tanke på beach 2011 höhö. Men denna fina dag har tagit kål (eller kanske kol?) på mig och jag är helt slut. Skön känsla ändå. :)

Ibland är lektionerna i skolan inte så där jättegrymt roliga så då finna det andra saker att göra. Idag har jag... -målat naglarna i hopp om att dom ska växa lite fortare. Och -läst ordspråk i min kalender.

Här kommer några av mina favoriter:
Grönsaker är sånt som barn använder för att balansera tallriken till och från middagsbordet.
Vi skulle bry oss mindre om vad andra tänker om oss om vi insåg hur sällan de faktiskt gör det.
Slalom? Jag deltar inte i någon sport som har en ambulans som väntar i slutet av backen.
Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare, det gör det bara tristare idag.

Tack så länge! /maja

Kommentarer
Postat av: jos

åh Go ahead and make my day, så som jag sa till dig idag:)

2011-05-11 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0