Back on track.

HEJ!
Nu ska jag berätta lite tråkiga saker från den här dagen. Jag menar, om vi börjar med det tråkiga kan vi ju glömma det sen! ;D Först av allt har jag ont i mina vader. Kuul. Det gör mig på dåligt humör. Sen tog jag och moa den långsammaste kön på konsum så vi fick stå och vänta fast min mage kurrade och ville hem. Sen är Josefin i Karlstad vilket suger. Hon kan dra sig tillt torsby med en gång (vilket jag tror att hon gör vilken minut som helst) för jag har inte ens fått krama henne sen påsklovet. Nu ska jag sluta babbla om alla värdsliga problem och tala om hur fantastiskt bra den här dagen var!!! (innan kö-incidenten på konsum hehe..)

Jag vet en GLAD tjej som ska till Sognefjäll i slutet av maj!!! Hihi varför deppa nu liksom?? Det ska bli SÅÅÅÅ skoj, och jag längtar sönder lite smått. (ursäkta det barnsliga språket) Och igår träffade jag Julia och Elinpelin vilket var hur kul som helst!! och det var längesen jag skrattade så mkt...

Dagens höjdpunkter: (med reservation för interna skämt som är svåra att förstå..)
maja- "Vet du vad moa??? Jag ska till Sognefjäll!!
moa- "ÅÅÅ när då?"
maja- "Under kristihimmelFÄRS"
moa- "Är det köttfärs?"

Sen var det även ganska kul för en knapp minut sen då moa precis hade kommit på VÄRLDENS bästa ordföljd för att komma ihåg en sak till proven. Den enkla ordföljden löd "BSPKVKPS" Det där kommer bli lätt för lilla ärtan att lära sig tror hon..

Nu ska jag ställa mig framför och säga massa positiva saker till mig själv framför spegeln, det har jag hört ska vara bra! Sen ska jag skriva ner massa bra saker om mig själv. Sen ska vi baka något gott har jag bestämt. Eller bara dricka oboy och njuta lite. MÅ GOTT FOLK FÖR DET SKA JAG! /Maja och mos på ett hörn förstås


Kommentarer
Postat av: Syster

Hm, vadmassagen eller snarare massaken hjälpte alltså inte? synd!

2011-05-02 @ 20:58:52
Postat av: Syster

Min vadmassage eller snarare massak hjälpte alltså inte? Synd! Du är BRA förresten!

2011-05-02 @ 21:03:20
URL: http://hannafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0