De tre vännerna och maja

Hej i stugan!
Idag har de tre vännerna julia, josse och elin varit i karlstad med mig, maja. Vi har haft superkul och fyndat & köpt massor av saker. :) Bland annat köpte jag ett par byxor, en jumpsuit och en t-shirt. Elin köpte skor till hemligt pris, som vi garanterar kommer få varenda kille i hela torsby på fall. Dom var ursnygga! Jag blev trött och grinig någonstans där på mitten, och mitt shoppinghumör försvann för en stund. Mina ben blev väl ganska trötta efterhand, för jag är inte riktigt van att vandra flera mil i affärer varje dag. Humöret botades med bra sällskap i form av fyra megabra vänner, byte till nya kläder i bilen och struntprat med josseposse. Sen en chokladboll på det och min dag var gjord!

Just nu börjar jag möjligtvis få lite ont i halsen men det gör inget för jag har världens bästa och roligaste vänner, och jag tänker inte lite hals-ont få förstöra mitt braiga humör. Ni är helt enkelt bäst och jag är så glad att jag har er! Här kommer en bild från i onsdags hehe. Man ser ju att bossen moa styr och ställer lite som hon vill i torsby. "Moas fanclub" döptes bilden till. :) //Majs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0