BIO

Hej!!
Idag är en bra dag, för idag ska jag träna hihi. Igår var vi på bio som sagt. Den var riktigt bra tyckte jag, och faktiskt väldigt rolig. :):) Ett annat stort plus var att en URSNYGG skådespelare med som jag aldrig sett innan. Shiiiiit han ska bli min, som jag brukar säga hehe. Det bästa med bion var att man fick ha på sig snygga glasögon såklart. Vi satt ett tag och skrattade åt oss själva innan bion började haha.

Enda missödet under bion var när jag skämde ut mig genom att skrika AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA allt vad jag kunde när jag blev skrämd av filmen. Grejen var den att jag höll för öronen så jag hörde inte mitt eget skrik (som enligt stina och julia var öronbedövande) men det var tydligen bara jag som blev rädd i biosalongen. Efteråt, när bion var slut gick vi förbi några som sa:
"J#vlaar, hörde du den som skrek eller?"

Hahahaha, ursäkta svordomen men jag bara citerade haha. Här kommer 4 snyggingar:


//Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0