Bra dag!

Jag vet att Maja har det superskoj i Piteå där hon åker skidor vääldigt bra och jag antar att även lillaMoa har det bra i Florida, hon har dock än så länge endast bekräftat att hon lever( vilket är väldigt skönt att veta).
Det betyder att jag är ensam kvar i Värmland denna helg, visst kan det låta lite småtråkigt när de andra är ute på riktiga äventyr. Men tillvaron här i Mölnbacka är inte så hemsk som man kanske kan tro, jag trivs faktiskt riktigt bra just nu.
Min kära mor och jag var ute och åkte skidor på sjön med våra två supercharmiga Labradorer. De är inte bara väldigt charmiga utan även väldigt lata men idag så sprang de en och en halv mil på den finfina skaren på sjön utan att i protest lägga sig ner på marken och sluta springa som de oftast gör när det blir för jobbigt.
Jag har även hunnit med att träffa min favorit pensionär Gun, hon bjöd på mycket goda bullar.
Men det bästa med besöket hos Gun var att hon gav mig ett våffeljärn, så nu blir de våfflor för hela slanten i Aspen vill jag lova!
Den här bra dagen ska avslutas på ett bra sätt, det ska bli bastubad med grabbarna här i Mölnbacka. Det ska bli kul att få träffa mina "vanliga" kompisar igen, det har jag längtat efter.



Spela och Rusa Also known as Hellrazer & Warbeast, pga de är mycket mycket farliga ifa om det är mat inblandat!


Kommentarer
Postat av: majs

ååååh va fina bilder!! och söta hundisar!

2011-03-26 @ 21:47:45
Postat av: jos

Världens bästa hundar efter trazzel förstås!

2011-03-27 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0