Favoritinlägg i repris!

Haha, kollade precis igenom bloggarkivet och insåg hur mycket jag glömt. Därför kommer här ett av mina favoritinlägg som gjordes i mars någon gång tror jag. Håll till godo!! :)

Snart har jag överlevt mitt första år i Torsby, det har varit en kamp från förtsa skoldagen med hårda ord och oräknerligt många smeknamn så som, Mos, Ärtan, MoaToa.

Detta är en varning till alla blivande små ettor som ska börja i Torsby. Detta är personerna ni ska akta er extra mycket noga för:


Elin Torskensson

Kännetecken: Äter stora mängder kassler, kastar saker och hackar på dig tills. OM du tyvärr, trots stora försiktighets återgärder råkar stöta på Elin Torskensson i korridoren är det bäst att gömma sig illa kvick. Räkna med att hon skriker ditt namn så högt att det ekar i hela skolan innan hon tokvinkar och springer men dinosaurieliknande steg mot dig! Ytterst pinsamma situationer kan uppstå.


Josesvin Nilsson

Kännetecken: Hon upplevs ofta som väldigt skygg och kan vara svår att få syn på då hon ofta försviner i sina berg av saker och kläder, där hon förövrigt bor. Men ack så lätt att handskas med är hon, när hon väl fått upp ögonen för dig så håller hon fast och släpper inte för en sekund. Det kan gå så långt att hon flyttar in hos dig, lås dörren och gå inte på tricket med att ni har era extranycklar hos varandra!!


Maja Blåmes
Kännetecken: Hemsöker dig varje kväll med en enorm hög läxor, på ett kort ögonblick får hon dig att känna dig tillbaks i skolan. Detta är en fruktansvärd upplevelse och kan möjligtvis jämföras med att världens värsta lärare bor med dig. Innan hon vårdslöst slänger ned alla böcker och grejor på ditt köksbord tar hon troligen en titt i kylskåpet först för att se om du har gjort någon oboy till henne.

Tips! Gå aldrig hem ensam och när ni är i skolan håll er hela tiden nära tränarnas kontor!

Hjärtligt välkomna alla ettor!!//Mos

Kommentarer
Postat av: Maja Blåmes

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag kan inte sluta skratta!! shiiiiit du är bäst! ;D

2011-03-01 @ 12:27:46
Postat av: JOSEFUL

MOATOA du är kul :D

2011-03-01 @ 15:10:09
Postat av: dinosaurie-elin

hahaa moa du är rolig du! :D :D passa dig så jag inte kastar fil på dig! ;)

2011-03-01 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0