Tjuvar i omklädningsrummet...

Hej!
Idag har Elin haft en stor livskris. Hon snackar om allt från himmel till hav, hon ska färga håret, klippa sig, byta kläder, babblar om hur många liv vi har egentligen och tusen saker till haha. Själv stöttar jag henne i alla beslut såklart. :) Min fina, roliga kompis.

Idag kan jag även berätta att det tyvärr varit tjuvar i tjejernas omklädningsrum. Eller rättare sagt en tjuv och en medbrytare. Det enda skåpet i hela omklädningsrummet som dom kunde komma in i var den bortresta ettan Moa Wikbergs skåp. (pga hennes kodlås som dom knäckte direkt hehe) Alla hennes kläder försöktes först säljas i torkrummet, men innan det var det enligt uppsatta övervakningskameror modevisning på gång...



Vilka tjuvarna var, är fortfarande HELT oklart och om ni har några upplysningar ring då genast högste utredaren som den här gången är Maja Falk. Hennes assistent Elin Torstensson kan också ta emot information om det handlar om kris-information, för just idag är hon expert på att behandla kriser ;)
MVH Majs "högste utredare" Falk

Kommentarer
Postat av: Moa Wikberg

HAHAHA jag hoppas tjuvarna åker fast snarat möjligt!

2011-03-30 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0