Stina Nilsson/Ove Sundberg

Kalla henne vad ni vill men hon lyssnar bäst på Ove. Jag glömde i inlägget om de farligaste personerna man ska akta sig för som etta på Torsby Skidgymnasium att berätta om Stina "Ove Sundberg" Nilsson, så alla nya ettor och även praoelever läs detta noga.

Till att börja med kan jag berätta att runt jul någon gång i matkön råkade jag hamna efter Stina. Jag hade snart gått på skolan i en termin då Stina frågar om jag är prao här. Bredvid sig har hon sin vapendragare Maja Blåmes som kollar ned på mig och skrattar hånfullt!
Men det är inte den enda gången jag råkat ut för Stina "Ove Sundberg" Nilsson. På lägret i Bruksvallarna hade jag maximal otur och fick dela rum med henne. Efter att jag precis överlevt det första lägret i Sälen där jag bott med Josesvin och Maja Blåmes trodde jag inte att det var möjligt att just jag skulle drabbas igen.
Jag fick sängen över Stina eftersom alla killar totalvägrade. En morgon vaknar jag av att någon hoppar och skrattar högljutt. Det dröjer inte länge tills jag inser att det är Ove som står och hoppar på en av mina Gaino max!!
Till sist, låna för guds skull aldrig ut något till Ove eftersom du aldrig någonsin kommer att få tillbaks det. Ett annat tips är att redan nu meddela tränarna att du inte kan bo med Stina på något läger eftersom du tex. är allergisk mot messmör eller något annat som hon alltid har med sig i fickan!



//Mos

Kommentarer
Postat av: Maja Blåmes

Hahahahahaha jag kan inte sluta skratta! ;D Men jag lovar att akta mig för den här farliga Ove! Hon verkar hemsk..

2011-03-19 @ 13:21:30
Postat av: Moa

Hemsk, det är bara förnamnet det:D

2011-03-19 @ 13:53:34
Postat av: Abslut INTE Ove sundberg....

hahaha Du är så härlig moa!!!

2011-03-19 @ 15:22:44
Postat av: Maja Blåmes igen

asså jag måste säga igen att jag ÄLSKAR det här inlägget!! ska nog ta o skriva ut det och sätta upp på min vägg ;D

2011-03-19 @ 17:54:26
Postat av: Moa, ockå igen

Hahahaha detta är konst i hög kvalite!:D

2011-03-19 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0