Solsidan i Piteå

Hej!
Idag i affären ska jag betala vid kassan. Jag drar mitt kort två gånger och upptäcker att det inte finns några pengar på det. Utbrister "Åh nej, plånkan is at home".
Vänder mig mot mina syster, som står precis bakom, ler lite svagt och säger; 
"Hoppsan, kan du betala?"

Jag är uppriktigt ledsen att det alltid är min kära syster som drabbas av det omedvetna "ove-tricket", men idag blev det bara så... Men jag lovar, alla fick sig ett gott skratt inklusive expediten som såg en smula förvirrad ut haha! Piteå är fint för övrigt. Banorna är fina och jag är på riktigt shopping-humör. Blivit kär i en klänning och ett par joggingskor. //Majs


Kommentarer
Postat av: Jos

HAHA jag ska köra den på moa framöver när hon kommer hem ;)

2011-03-24 @ 22:23:35
Postat av: Betalande..

Din fuuuuuuuuling! Plånkan is always at home när vi går på stan=) Tur att jag finns!

2011-03-25 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0