Mos åker till USA för att bli uppäten!?

Hej!
Idag åker Moa hem till sitt Hammarö för att på torsdag åka till soliga Florida i tre veckor.  För er som inte visste det är moa minst sagt en hejare på att paddla, och det är därför hon ska ut på det här äventyret. Hon har själv berättat att det finns mycket läskiga djur i vattnet i USA, bland annat alligatorer. Så nu får jag sitta i min lägenhet i 3 hela veckor och hoppas att dom inte slukar min vän! Jag vet av egna erfarenheter att mos lätt kan förväxlas med t.ex. en säl, eller varför inte en fisk, så hon får nog passa sig!? HÖR DU DET MOS!! INGEN PADDLING FÖR DIN DEL I FLORIDA! Bli i alla fall inte uppäten tack! 

Eftersom Moa är en oerhört exeptionellt bra granne kommer jag sakna henne såklart! Men hon har lovat att skypea med jos, så jag hoppas att jag får va med på ett hörn där ;) Här kommer lite bilder från när jag o mos "agerade skogsmullar" och gick upp på valbergstoppen och drack varm oboy. På sittunderlag förstås. ÅÅÅÅHH va bra den smakade, hundra gånger bättre ute i naturen faktiskt! Så vi bestämde att det blir en tripp till valbergstoppen varje kväll det är kvällsfika med oboy hehe.. På väg nerför slalombacken åkte vi "pulka" på våra egna jackor. WIIIIIE! //Majs



Kommentarer
Postat av: Moa

Jag förväxlas ju väldigt ofta med sälar och sjölejon så det finns en ganska stor risk där! och Anette du är också en exemplarisk granne, som när du kommer och verkligen tränger ner dig vid vårt köksbord;)finns det hjärterum finns det stjärterum!

2011-03-23 @ 09:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0