Monstret

Hej!
Under JSM har det utfärdats en plötslig varning bland alla åkare. Varningen är angående ett farligt monster vid namn Emilie Cedervärn. Just nu befinner hon sig i en stuga någonstans i metropolen Boden, på en soffa. Varningen lyder:

"Alla åkare bör ha omedelbar uppsyn om monstret Emilie finns i närheten. Hennes farliga egenskap är att hon tar din bok ifrån dig som du läser, oavsett om du är helt totalt fast i boken."

För er som inte förstod varningen kan jag själv ge ett exempel på när jag drabbades. Det ägde rum för bara en knapp halvtimme sen, då Emilie plötsligt kom instormades i stugan, ryckte åt sig boken och lade sig med ett belåtet flin på läpparna och läste själv. Detta skapade en förvirring hos mig, som senare övergick till aggressivitet. Efter åtaliga misslyckade försök att slita tillbaka boken gav jag upp.
 
Nu ska vi fortsätta vårt klubbmästerskap i kortspel :) Det är såååååå skoj!!!
//Hälsiningar från en något förvirrad maja

ps. det kan även tilläggas att boken köptes av emilie och därmed egentligen tilllhör henne hehe... men problemet att vi läser samma bok kvarstår tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hjälp vad läskig hon är!

Alla som kör i D19-20 måste verkligen akta sig imorgon, speciellt i utförsbackarna där hon kanske får för sig att ploga som på bilden!

2011-03-11 @ 17:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0