Moabacken!

Nu är backen officiellt döpt till Moabacken!!
Anledning till namnet är, tyvärr inte, för att jag åkte med extrem hög fart uppför utan mer för att jag för varje meter jag kom framåt så gled jag sedan 2 meter bakåt. Jag fick även mycket bra tillfälle att träna på min saxningsteknik under loppet!
Annars gick det fint och glidet var fint, vädret var fint, spåret var fint, saften efter mål smakade fint, nummerlappen satt på fint och ja, det var fint skulle man kunna säga.

Ha det fint//Mos


Kommentarer
Postat av: Maja Blåmes

Haha jag och emilie har redan börjat kalla backen "moabacken" nu! Sa även till speakern att han skulle börja nämna backen vid sitt nya riktiga namn, så det inte skapade någon förvirring bland alla skidåkare :)

2011-03-09 @ 14:01:45
Postat av: Mos

Det skulle vara fint om speakern också kunde börja med det riktiga namnet, det skulle vara katastrof om han kallade den något annat och förvirring skulle uppstå!

2011-03-09 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0