Jossebacken!!

Nu har det hänt igen! Även Josefin har fått en egen backe, helt otroligt! 
Händelsen ägde rum den 10 mars 2011 då Josefin i den prestigefulla B-finalen ser något i snön. Jag, Moa, lyckades i sista sekund hoppa över Josefin innan hon orsakade en masskollission.
Efter att ha talat med Josefin efter loppet fick jag mina misstankar bekräftade. Anledningen till Josses plötsliga "fall" berodde på att hon tyckte sig skymta en liten godis i snön. Efter ett långt godisförbud som slutar efter JSM är Josse närmast desperat och kunde inte motstå frestelsen att få tag på godisen! Där av namnet Jossebacken.
Jag och Josse tog täten bakifrån i B-finalen och det var därför tur att Majs höll flaggan i topp och tog sig till A-finalen där hon körde strålande!
Nu återstår bara att se vart Maja slår till och döper Majabacken!

//Mos


Kommentarer
Postat av: Majs

Haha ni är för sköna!! Men synd att jag missade "nästan-masskollisionen". Jag menar, det såg nog ganska kul ut ändå hihi ;)

2011-03-10 @ 17:45:18
Postat av: Jos

vill påpeka att det var bara var jag som ramlade i masskollisonen!

2011-03-11 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0