JAAAAAAAAAAAAA!

Wihooooo och hej!
Idag har min klubbkamrat (och bästa retnings-kompis hehe) tagit brons i sprinten, viket gör den här dagen TOPPEN! :D Att få jubla över min bästa väns medalj innan jag ens hade startat mina egna heat var hur kul som helst :) Och allt eftersom dagen gick, gick det även bättre för mig! Jag är fruktansvärt nöjd, lyckades även uppfylla mina mål även idag, och jag krigade HELA VÄGEN! Så jag är nöjd, stolt och glad! Och jag gillar den känslan..

Dagen började mindre bra. Eller natten kanske man ska säga. Jag kunde inte sova alls, så efter några timmars vridande hit och dit gick jag upp och åt brownies. VÄLDIGT gott såklart, men jag var inte direkt pigg på morgonen sen. Emilie fick vara med om den hemska "SURAR-MAJA" hela morgonen, och det hör inte till vanligheterna. "Surar-Maja" kommer bara fram när hon sovit dåligt eller när hon är hungrig i princip ;) Men hur som helst slutade dagen med flaggan i topp, så morgonen är glömd för länge sen!

Som sagt en bronsmedalj blev det för klubben, men som ni säkert redan listat ut är dagens stora samtalsämne JOSSEBACKEN! Ack och ve, Josefin har det inte lätt med godiset ska ni veta. Det tar hårt på krafterna med godisförbud, tro mig, jag vet ;) Och för er som undrar var majabacken kommer skapas så kan jag meddela att det är ytterst hemligt. (Inte ens jag vet än...) Vill även passa på att gratulera min lilla pingla Stina Nilsson som vann! Du är görgrym lillan!!

Glada Boden-hälsningar från Maja
ps bildern är tagna av Anders Byström, men jag lånade dom lite..

Kommentarer
Postat av: Frida

Det går inte att lägga upp bilderna lite större? det är nämligen väldigt svårt att se ordentligt när de är så himmlans små!

2011-03-10 @ 19:04:29
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0