Häftigt värre

Hej!
Den här lördagen har varit toppen! Jag och mina klubbisar har åkt sm-stafett och lyckades knipa en finfin sjätteplats =) Jag är mer än glad för det var så häftigt och otroligt skoj. Det gick hur bra som helst, så nu firar vi med lite yatzy vid earth-hour. Efter halva min sträcka, vid min varvning alltså, åkte jag om Maria Rydqvist (eller blandar jag ihop nånting nu??) Höhö, själv var Emilie jagad av självaste Charlotte Kalla och det fick hon höra längs spåret haha. Dagen var verkligen suuuuperskoj och jag ångrar inte för en sekund att jag ställde upp.
Bild på mina snygga stafett-kompisar som båda två åkte megabra:

Imorgon är det jaktstart och jag är laddad. Det ska bli skoj! Kram Majs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0