Fredag med hoppa-fallskärms-drömmar


Yeah. Idag har jag prickat av många saker på min att-göra-lista :) Bland annat ansiktsmask som ni ser hihi... Något annat som står på min "att-göra-lista-innan-jag-fyller-40"-lista är att hoppa fallskärm förresten. Det SKA jag göra i mitt liv!

Måste ju även kontra moas idé på rullator; "gjord av kolfiber, extra superlätt och värme i handtagen." Inget att skryta över Mos. Själv ska jag köpa mig en lila rullator,  med fastmonterad oboy-automat, tyg från kunskapssoffan som gör mig extra smart när jag sitter i den, och självklart en fallskärm så jag kan flyga iväg, lika coolt som polisbilen gör i slutet av filmen kopps ;)
Massor av fredagshälsningar ///Majs (och ta det lugnt kära läsare, jag är inte så farlig som jag ser ut.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0