Floridada

Här är det kanon bra och sjukt varmt, över 30 grader på dagarna. Förutom att bada, cykla, baka och sola så tränar vi lite grann, om vi får tid.
Idag åkte vi till havet efter träningen och badade i dom superstora vågisarna:D


På flygplatsen i Frankfurt testade vi några olika metoder för att få bort lock från öronen.




Den 11.5 timmar långa flygresan överlevdes tack vare goda saker att äta, världens snyggaste filt på huvudet och bra tysk musik i hörlurarna.


Linnea föredrog att kolla på killarna i tidningen medans hon lyssnade på den braiga musiken.


På våran cykeltur gjorde Linnea ett tappert försök att styla lite..


Själv drog jag till med en snygg pose vid vägkanten.


Första solningen, vi matchade i alla fall sanden i färgen! Klara vill väldigt gärna uppmärksamma alla om att hon tagit den här bilden, vilken mästerfotogref.


Här paddlar vi! Det finns delfiner lite överallt som hoppar upp bredvid kanoten:D


Jag avslutar med en bild från flyget där jag blev märkt som heavy!

Ikväll ska vi grilla och imorgon är det vilodag och vi får se vad vi ska roa oss med då! Åh juste, glömde skriva att vi bor granne med en stor läskig ödla som jag har döpt till Sonja Sundberg för att hedra Ove Sundberg döda fågel.

See you later alligator, in a while crokodile, maybe not igelkott!



Kommentarer
Postat av: majs

åh va superduper-fint ni har det mos!! :):):) jag vill också paddla med delfiner hihi.

2011-03-27 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0