Fett nöjd... eller??

Hej!
Idag har jag åkt säsongens absolut fetaste bästa lopp. Jag tog ut fett mycket av mina krafter, och kämpade hela feta vägen från start till mål. Min teknik stämde fett bra, och vilken tur att jag inte fick fett ont i magen på hälften. Mina ben kändes inte fett tunga under loppet alls. Efter den här feta prestationen så är jag självklart hur fett nöjd som helst med min fjärdeplats! NOOOOT.

Nej. Idag var det inte min dag. Men som ni ser på min feta text här över så är jag inte depp för det. Tänker inte låta det förstöra den här fina dagen med solklar himmel! :) Dessutom bättrade jag ju på min bränna lite höhö.. Bild på ove:

//Hälsningar från en fett glad maja som bara "råkade" åka fett dåligt idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0