Faslig tur!

Hej! :)
Idag sken inte solen lika fint över ulricehamn, men likväl tog jag skidorna och sprang upp till spåren :) Innan det hade jag givetvis visat mina bästa vallakunskaper, genom att kleta på lite klister, (tuben pappa hade rekommenderat igår) och även lite burkvallis. I slutet av passet hörde jag plötsligt tydligt hur dinosaurierna började skrika och gorma runtom mig i skogen och jag blev lite rädd. Vem skulle nu rädda mig? Men till min oerhörda lättnad upptäckte jag att det bara var min mage som kurrade, för ovanlighetens skull. Ack sån faslig tur man kan ha ibland! 
Vänliga hälsningar MAJS

ps. josefin! jag har redan börjat kolla på rullator.. vi ses vid poolkanten snart! ;)

Kommentarer
Postat av: Mos

Eftersom du är en sådan fantastisk dinosauriejägare kan jag alltid känna mig trygg med dig i Långberget Majs. Tur att dinosaurierna inte tagit sig enda till Ulricehamn än! Jag har för övrigt beställt en rullator i kolfiber, världens lättaste, + att den har värme i handtagen, de ni:D

2011-03-03 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0