Extreme hair makeover!

Hej!
Gårdagens heta samtalämne var ju frisyrer, och jag väntar med spänning på vem som vann tävlingen. (ännu ej avslutad alltså) Upptäckte just att jag missade ett skype-samtal från mos vilket gjorde mig lite ledsen... skulle allt vilja se lilla Sonja Sundberg igen men det får vänta! ;) Nu till DAGENS samtalsämne, ryktet sprider sig som en löpeld genom hela Torsby... MAJA HAR KLIPPT SIG! Det första min frisör sa när jag satte mig i stolen var:
"Nu ska vi se hur det går, hon förra som var här råkade jag färga håret orange på, det var ju inte särskilt lyckat..."

Hahah jag tyckte det var så kul att jag brast ut i gapflabb. Dessutom gjorde det mig ÄNNU mer osäker på om jag verkligen skulle överleva klippningen. Frisörens svärmors syster (en tant) satt även bredvid mig på en stol och fällde lite roliga kommentarer då och då. Men det gick bra och jag är högst levande. :)
Före:

Efter:

Tack för mig! Ville bara till sist säga att jag saknar både jos och mos! //Majs


Kommentarer
Postat av: Mooooaoa

Jag gillar det :D



2011-03-30 @ 02:01:15
Postat av: Matilda

MEEEEEEEEGAFINT MAJAAAAAAAAA!!!:D:D:D:D SUPERDUPERBRAAAAA!!!!!:D:D:D:D KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!<3

2011-03-30 @ 19:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0