Ett gott skratt förlänger livet

Hej torsdags-människa!
Om jag fick beskriva vår blogg med ett ord skulle det va MÄNSKLIG. Hm, hur tänker hon nu undrar ni kanske? Och varför valde hon ett så djupt ord för en så fjantig blogg höhö? Jo för på den här bloggen skrivs om ALLT möjligt. Men framför allt innehåller den både fina och fula bilder på både fina och ibland fula personer. Som Mos en gång sa;
"Jag blev taggad i en skitful bild idag på fejjan, men jag tog inte bort den, alla är ju faktiskt fula ibland så vem bryr sig..."
Detta var smart sagt. Varför skulle jag bara lägga in fina bilder på mig själv när jag faktiskt brukar göra grimarser mot stina under 90% av alla lektioner i skolan? Kan ju inte direkt påstå att jag är sådär jättecharmig just vid de tillfällena haha. Men vem bryr sig? Så därför trotsar jag de fina bilderna idag och går direkt på dom... fult roligt charmiga kanske är rätt ord? :)) Dessutom kan jag gissa och hoppas att ni som läser kanske får ert ett gott skratt! Det får iallafall vi ;D
Undra varför moa är med på så många charmiga bilder.. hmm konstigt... måste vara slumpen!





Förresten råkade jag slänga stinas mobil i marken idag. Och min egen minst 4 gånger i marken igår. Och idag glömde jag mitt credit-kort i en affär när jag betalat en sak nere i torsby så jag fick gå tillbaka. Sen höll jag på att glömma det jag köpt i den första affären när jag var inne i en annan affär. Men det gör inget, för jag har haft världens toppen-dag!
//Hälsningar Majs på världens ibland fjantigaste blogg!

Kommentarer
Postat av: Moaa

Vääääääärldens fiiiiiinaste skype bilder!!!:D

2011-03-31 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0