Skareåkning med Ove





Idag har jag haft världens bästa lördag! Stora delar av dagen var jag i sällskap med Ove "Stina" Sundberg, vilket inte var mig emot. Hon är ju rätt trevlig faktiskt ;) Dagen bjöd på skare-åkning i strålande sol och jag njööööt. Jag gillar det, särskilt i sällskap med världens fånigaste kompis! Hon är bra hon. Nej, riktigt bra menar jag :) det här blev en superdupermega-dag! och mest av allt förgylldes den, förutom av skareåkning då förstås, av moas inlägg om "Ove Sundberg/Stina Nilsson." Marielle kommer du ihåg när jag var tvungen att lägga mig ner för att skrattade så mycket i boden, när du sa det där efter dubbeljakten?? Det var värre nu ;) hahahaha, jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR mina vänner!

Kom just precis på en sak. Någon i Sverige måste ju faktiskt heta Ove Sundberg på riktigt, eller hur? Undra hur man känner sig då.. //Majs 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag kommer aldrig glömma skrattanfallet i Boden:) hehe det var kul:D

2011-03-20 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0