Äkta sy-konst

Godkväll!
Jag har nu sådär på kvällskvisten sytt ihop det "enorma hålet" som mitt lilla odjur till marsvin hade skapat i mina lila, nya underställsbyxor härom dagen. Efter några få tårar samlade jag mig och tog fram bästa sy-nålen+lila tråd. Sen var det bara att börja använda sin dolda sy-konst som jag inte använt de senaste åren. Efter några stick i fingret blev det färdigt:

Själv ger jag byxornas lagning 4/5 rostade toasters, eftersom ingen hud längre är synlig när jag tar på mig byxorna, och det måste väl vara det viktigaste, eller?? Sist men inte minst en bild på en MYCKET nöjd sömmerska:

Kvällshälsningar Majs


Kommentarer
Postat av: filmästarn

Åh Maja jag saknar dej! Och du är jätte bra på att sy :D hälsa burre:)

2011-03-03 @ 23:50:34
Postat av: majsan

och jag saknar dig!! han hälsar massa tillbaka jag lovar, det låter "pip pip burr burr pip pip" ;D

2011-03-04 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0