What a wonderful world

Hej där!
Här i ulricehamn fortsätter livet med en veckas jobb till. Idag var det den roligaste dagen hittills faktiskt! Det berodde på att jag fick baka rabarberpaj på förmiddagen och även hade med mig en bok att läsa när det blev tråkigt. :) Alltså en bra dag idag!

Annars är jag lite smått förkyld tyvärr. Men who cares just nu? Eller om jag säger såhär: inte ska en förkylning få påverka mitt humör! :) dessutom är det soligt för första gången den här sommaren! Efter 2 veckor med ösregn är solen mer än välkommen såklart hihi.

Igår var jag med matilda. Hon är fortfarande bäst och det är precis som gamla tider när vi ses. Alltså hur bra som helst! Ååå va jag gillar henne! :) Annars saknar jag lite kompisar i torsby såklart också... ni är saknade bästa vänner ska ni veta! BAMSEKRAM från maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0