Hemska grannar!

Hej!
Nej förresten, USCH FY OCH BLÄ!!! Hemska grannar jag har som inte bloggat något sen jag skrev sist hehe. Skämt å sido kommer här ett litet inlägg!

Jag har varit en vecka i Sognefjell nu, åkt skidor bland annat. :) Bränt sönder mitt fejs, annars är jag ganska vit på kroppen haha. Veckans stora samtalsämne har varit alla olika ansiktsbrännor vi fått. Emilie fick efter vår tur upp till Galdhöpiggen en oerhört snygg pannbands-bränna som hon försökte jobba bort resten av veckan, med blandade resultat. Jag fick världens största glasögonbränna, som jag inte lyckats jobb bort än...

Vädret var blandat men mest fint. :) Jag hade superkuligt och vi har redan infört sognefjälls-läger som en tradition varje år. Jag är glad och trött. Nu ska jag snart sova! //Maja

såhär såg emilie ut den dagen då den fruktade pannbands-brännan skapades!

och såhär såg jag ut dagen då den otäcka glasögonbrännan skapades!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0