Viktig information till Mos

Klockan-9-godmorgon! :)
Ibland missförstår man varandra och det uppstår allvarliga problem/komplikationer (heter det ens så?) Igår uppstod ett av de största problemen år 2011 då Mos läste mitt blogginlägg om "Lämnad ensam i t-by". Blogginlägget var på tok för slarvigt skrivet och detta bidrog till extremt dåligt samvete hos Mos. Hon fick lida hela kvällen av denna sällsynta "sjukdom", eftersom jag skrivit att jag blivit lämnad i Torsby helt själv, utan att förklara att jag faktiskt var på toppenhumör!

Om vi har tur kan Moa ha återhämtat sig på måndag efter denna förskräckliga och plötsliga "dåligt-samvete-för-jag-inte-stannade-tillstånd", men idag är hon inte på bättringsvägen tyvärr. Hon har fått medicin (positiva sms och god mat) men det tycks inte riktigt hjälpa...

Moa-Boa! När du läser det här som hoppas jag du har mår bra trots omständigheterna. Vi (tror jossan håller med) förstår att det kan kännas svårt i livet ibland när man läser slarviga blogginlägg, men fortsätt kämpa, det går över! ;)

Suddiga bilder på en för tillfället omskakad Moa!
//Krya-kramar från din endaste vän majs


Kommentarer
Postat av: Omskakad Moa-Boa

hahahaha jag känner mig lite omskakad just nu men är på bättringsvägen//Din enda (absolut Enda) vän Mos!

2011-02-19 @ 10:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0