Välkommen till Allers!

Godmorgon :)
Har ätit frukost och ska dra mig ner till skolan om ett tag för lunch. KOm just på en sak; den här bloggen kommer sluta som en allers-tidning! Jag lovar...

...så varför tror jag det då? Jo jag fick bara en känsla av det. Eftersom vi ÄLSKAR att baka så kommer det till stor del handla om mat. (Moa och Josse tror att jag föddes hungrig förresten haha..) Dessutom kommer det komma in fula bilder här och där eftersom jag o mos ÄLSKAR att ta såna bilder! Vi kan sitta och gapskratta i timmar åt oss själva, och det kallar jag KUL! Är inte Allers lite sådär?? (eller heter den tidningen ens allers?) Seriös och oseriös på samma gång. Jaja, vi lär se. Nu flummar jag för mycket igen..

just det, blev kär i en låt häromdagen. Konstig men grym på samma gång! Observera att man kanske lyssna på den 100 gånger innan den blir bra, men då är den RIKTGT BRA! :D
hejdå! kram majabaja

http://www.youtube.com/embed/nFTooIXbJDg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0