Till bästa Mos!

Detta inlägg är tillägnat till dig världens bästa Moa!
Eftersom jag vet att du är på Hammarö och inte i kära gamla Torsby kommer här ett litet inlägg BARA till dig.
Ville bara säga att...
...din plats i kunskaps-soffan står och ekar.
...ditt oboy-glas står tomt.
...ingen tänder lyset i trappuppgången när jag ska gå hem. (stämmer inte riktigt för jossan tog den rollen igår ;))
...bara en person står och vinkar åt mig i fönstret.
...elin har ingen att hacka på.
...elin har ingen som kan hacka på henne.

Med detta ville jag säga att jag saknar dig :) och du har VÄÄÄÄÄÄRLDENS coolaste ögonfransar!
 Kram från din absolut endaste vän Majs,
ps. Elin hälsar att hon saknar Trassel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0